En Slösas vardag

Odd Molly - Benefit Cosmetics - Livet

tisdag 6 april 2010

Urk

Idag var första dagen tillbaka i verkligheten. Fick hoppa in i förskolan två timmar å sen köra två timmar övertid då jag vikarierade. Helt smärtfritt var det inte då påsken verkligen gjort mig till en försoffad sjusovare. Dessutom hade vi fläsksås till lunch. Jag hatar fläsksås och tänkte spy redan då jag såg allt gummi-genomskinlighet simma runt i såsen. Den måltiden gjorde mig inte glad.

Dessutom hade jag punktering på båda cykelhjulen i morse. Fick gå både till och från skolan... dubbeltvi.

Hemsk huvudvärk och trötthet hela dagen

En trevlig sak är att P:s pappa helt spontant köpte en ny vedugn till bastun åt oss. Ska kolla värmen i den om en stund och sedan sova bort resten av det här eländiga dygnet.


Moro!

1 kommentar:

  1. isch å fy. hoppas du mår bättre.
    apropå greta garbo: hon verkar ju ha haft hatt rätt mycket. kanske jag sku skippa hårfunderingarna och börja gå med hatt ist ;)

    SvaraRadera