En Slösas vardag

Odd Molly - Benefit Cosmetics - Livet

tisdag 13 april 2010

Att avhandla och inte säga allt...

Igår lekte jag rövare efter jobbet. Man kan nästan säga att det var planerat, för jag sa åt P på morgonen att jag kunde bli sen. Jag förklarade att förseningen isf kunde bero på att nån kollega ville avhandla något efter lektionstid. Helt självklart borde alla förstå att detta indirekt betyder att jag tänkte besöka Blossom ;)

Jag träffade C i butiken och som vanligt avhandlade vi OM. Jag prövade Wigwam dress i en ljuv rosa ton *harkel*. Inom mig visste jag ju att jag inte fick köpa den eller den förträffliga klänningen jag inte minns namnet på, kanske är det saloon dress(?) som jag postade i förra inlägget. C gjorde mig iaf medveten om att klänningen hade nåt mysko fel på tyget och hon skulle ta reda på om de skulle rabattera den. På eftermiddagen fick jag sedan meddelande att de rear den på 25% vilket är värt mycket iom att jag suktar efter både wigwam och dendär. Lotta Lotta-jackan också förstås... men nåjaa...

Tydligen bs:ar Campadre något nu... hoppas jag får paket snart för annars blir jag arg. Dessutom konstaterar jag att jag borde införskaffa en kamera. Alla bloggare med självaktning verkar ha en ;)

2 kommentarer:

  1. voi voi. jag känner att det snart vore dags att ordna nån slags intervention.

    SvaraRadera
  2. nejnej... det är nog bra... jag köpte ingenting idag heller!

    SvaraRadera