En Slösas vardag

Odd Molly - Benefit Cosmetics - Livet

torsdag 15 april 2010

Torsdagstävling

Okej, då kör vi igång med det som antagligen blir den första och sista tävlingen på min blogg. P kom på det här påhittet igår och har tjatat på mig sedan dess. Förklaringen till att han tycker det är så roligt är endera att han varit arbtslös så länge och tappat allt hum om vad roligt är eller så är han lite kokobello.

Nåja...

Den som hittar något fel på min blogg idag och kommenterar detta vinner ett fint somrigt pris. Det har något att göra med sommar, gågata, mig och något kallt. Ja- och gratis. Jag tror dock att det blir jag och inte P som betalar. Typiskt.

2 kommentarer:

  1. Jag vet, jag vet! FLUNDROR, haha! Hit med priset. :P

    SvaraRadera
  2. jamen, grattis!Visst är han väl rolig dendär patrik? Din vinst blir valfri lösglass i Jakobstad + kvalitetstid med lilla mej :D

    SvaraRadera