En Slösas vardag

Odd Molly - Benefit Cosmetics - Livet

tisdag 30 november 2010

Dag 1 - Presentation

Jag heter Jenny och är 25 år gammal (eller ung beroende på vem man frågar). Jag är utbildad klasslärare och arbetar på en skola. Mina favoritämnen att undervisa i är svenska, bildkonst och historia. Ibland jobbar jag på en underbart trevlig butik som heter Blossom. Min chef Pernilla skriver en härlig blogg om vad som händer i butiken och bloggen hittar ni här.

Mitt stora intresse i livet är mikroekonomi, vilket i detta fall betyder mitt eget obefintliga kapital. Dessa små slantar sätts allt som oftast i rullning och investeras (ja! investeras) i Odd Molly-kläder eller så slösas de på kosmetika/hudvårdsprodukter. Att jag aldrig kommer att bli en JvA är ett öde jag förlikat mig med.

Jag har också en sambo - P, en hund och ett hyrt hus.

Det var den korta presentationen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar